torstai 6. elokuuta 2015

Leirit ohi! Tavoitteiden läpikäynti ja syyskauden tavoitteet

 
 
Jees! Kesän leirit oli sitten siinä ja taisin asettaakin niille jotain tavoitteita vaiko...? Käydäänpä läpi!
 
Hevosen suoruus teitä ratsastaessa, sekä ennen estettä.
Kyllä nämä meni todella hyvin ja sain kehuja ratsastusteistäni esteillä varsinkin, mutta toki myös sileällä!
Yksittäisten laukanvaihtojen  treenaaminen. Samoin väistöjen.
Väistöjä treenattiin ekalla leirillä ja ne meni hyvin, ja hevonen ei lähtenyt menemään ihan banaaniks! :D
Esteiden hyppelyä kivoilla tehtävillä :D
Kyllä, molemmilla leireillä oli vään jumppasarja tyylistä tehtävää sekä ratoja eli just niitä mistä mä tykkään ja mua kehittää.
HeB -kouluohjelma
Kyllä, sekin on suoritettu, siitä lisää heti huomen aamusta ;)
 
 
Jännä fiilis, että mennään elokuussa, juuri kun kirjoittelin teille heinäkuun ensimmäistä postausta niin onkin jo 6.8. aika rientää ja koulut alkaa pian! Myös syyskausikin alkoi, mutta ekan tunnin aikaan olin vielä leirillä. Olisin mennyt mulle aivan uudella tuttavuudella Saagalla. :) No ensi viikolla luvassa ilmeisesti puomi/kavalettitreeniä ja veikkaan että mulla on myös sama ratsu.
Jaksetaan vielä hetki keskittyä syyskauden tavoitteisiin, jotka tulevat tässä!
 
  • Sujuvia ratoja 60-70cm korkeudella.
  • Sijoituksia samalla korkeudella
  • Koulussa HeC-ohjelmaa 60%(nimittäin viime syksyllä oon viimeks sitä menny ja sain 53%)
  • Ei tuoli istuntaa, pohje taaksepäin
  • Jalustin pysymään päkiällä
  • Pitkä oikeakylki
  • Tunne myös vasen istuinluu
  • Pää suorassa ja leuka ylös
Jos tekin teette tavoitteita, niin muistakaa, että niiden pitää olla realistisia, jotka voi suorittaa millä vaan ratsastuskoulun hevosella!
 
Olitteko te jossain leireillä?
Mitä tavoitteita teillä on/oli?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti