keskiviikko 6. elokuuta 2014

Viikon blogihaaste!

Osallistun kilpailuun, jonka järjestävät www.cuponation.fi ja Voitto kotiin -blogi.

Tällä kertaa Tiian "Viikon blogihaasteen" aiheena on kirjoittaa lempiratsastuspaikasta ja osallistua lahjakortti arvontaan. 

Minun lempiratsastuspaikkani on ratsastuskoulumme kenttä! Kentällä tulee aina kesä mieleen ja se ärsyttävän pörisevä kenttä. Kenttä on vain minun paikkani. Rentoudun siellä ja hevosenkikkareita rentoutuu kun näkee ympäristöä. Meillä on nyt laajennettu kenttäkeittiö maksimi pituuksia ja en malta odottaa sinne pääsyä. Vaaleassa hiekassa, pystyssä olevat tolpat ja kirkkaat uudet puomit. 
Siellä saa tuntea helteen, sateen ja tuulenvireen. Siellä näkee syksyiset ruskaiset puut. Ja kentällä on mukava kahlailla paksussa lumihangessa. Siellä on mukava viiletessä ilman satulaa ja tippua välillä ihan silkkan kuraan. 



Samoin maasto on yksi ihanimmista paikoista koko maailmassa. Oman lempihevosen kanssa, hölkkäillä metsän rauhassa ja antaa mielen vapautua. Laukkailla pellolla lumessa ja tipahtaa pehmeään lumeen. Kaikki mahdollinen maastoilu on niin kivaa ja päästä irroittelemaan siitä iän ikuisesta maneesissa vääntämisestä. Se vain on parasta ja niistä lenkeistä voisi tehdä monien päivien vaelluksia. Viikissä meillä ei ole mahdollisuutta kaikkeen tähän, mutta onneksi ratsastusleirilläni oli! <3 Haluan osallistu tähän siksi, koska tämä oli täydellinen aihe josta halusin kirjoittaa muutenkin.
Mitään muuta ei voi sanoa maasto ja kenttä on kyllä ihan parhaita paikkoja, varsinkin kun olen ulkoilma ihminen. Voi kiitos tästä haasteesta ja kuhan kirjoitin nyt tämän. Tämä oli todella tärkeää mulle kertoa näistä kahdesta paikasta, jottei kukaan luule että olen maneesi hullu. :D Vaikka siellä usein mennäänkin...

                          <3






4 kommenttia:

  1. Hyvin tehty haaste. Mäkin eksyin tänne sun blogiin!

    VastaaPoista
  2. Sattumalta eksyin blogiisi ja täällähän möllöttää kuva mun entisestä lempparista, Kobbista! Silloin kun minä sillä ratsastin, vuosia vuosia sitten, se asui Vihdissä ja oli ratsastuskoulun (Ofeigur) käytössä, vaikka yksäri onkin. Ihana nähdä pappahevosesta kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva! Ihanaa että tällaisia sattuukin. :) Kerronpa omistajalle terkkuja! :)

      Poista