sunnuntai 31. elokuuta 2014

Viikon blogihaaste: Huonot tallitavat


OHJEET: Nyt paljastateaan meidän ihmisten "huonot tallitavat". Mitä tyhmiä tai liian ison riskin omaavia juttuja teet hevosten kanssa siitä huolimatta, että tiedät niiden olevan huono juttu. Kopioi halutessasi yllä oleva banneri postaukseen ja linkitä tämä haastepostaus, josta ohjeet löytyvät. Haasteen voi tehdä kuka vain ja mukaan voi tulla silloin kun aihe on mieleinen. Linkitä sinun tekemä postaus tämän postauksen lopussa olevaan osioon, jonne kaikkien haasteeseen vastanneiden blogit tulevat. Sieltä minä ja muut voivat käydä sitten lukemassa sinun tekemän postauksen.

Tällä kertaa pistetään haaste kiertämään myös omille lempparibloggaajille. Muista siis haastaa postauksessasi kaksi haluamaasi bloggaajaa mukaan kertomaan heidän huonoista "tallitavoista". Minä haastaan Aadan ( www.aadanhevoselamaa.blogspot.fi ) ja Susannan ( www.puoliverinenprinssi.blogspot.fi )

Karsinan oven auki jättäminen on yksi huonoista tallitavoistani, esimerkiksi sillon kun laitan hanskat ja otan raipan, sillon karsinan ovi on auki ja poni voisi juosta sieltä helposti pois varusteet päällä. 

Satulan pois ottamisessa minä aina vetäsen satulan ja vyön mukanani, en mä käy toisella puolella nostamassa vyötä satulan päälle vaan vedän sen kaikkineen päivineen. 

Kuvien ottotilanteissa saatan olla toodella vaarallisissapaikoissa varsinkin Nassen kanssa, vaikka tiedän että jotain voi käydä. Sekä olen ottanut muutaman kerran kuvan hevosen selästä ja se on kyllä huono juttu, odotanpa vain kun löydän maasta puhelimen kanssa. Sekä tämäkin tilanne tässä kuvassa on huono juttu. Iitu voisi saada vetokammon ym. 

Kovaan äänen pälättäminen on asia joka kaikilla on varmaan aika yleistä. Välillä itsellä tai kaverilla on joku hyvä juttu kerrottavan niin siinä sitten alkaa itse tai kaveritkin pälpättää ja siinä sitten melutaan, kunnes joku tulee pyytämään olemaan hiljaa. 
Kuppia pestessä mulla on usein ovi auki ja siinä sitten Nasse pääsee mukavasti läträämään sillä ämpärilä, joka on muutamaan kertaan kaatunutkin, hups! 

Muuta mulle ei tulekaan mieleen, kuulumiset taitaa jäädäkin huomiseksi ja siinä kerron sitten Horse Showsta ja MM-kisoista ja valmennuksesta kaikista yhdessä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti