perjantai 8. elokuuta 2014

Kenttä suurennettu ja kaksi uutta ponia!

No niin! Viikin kenttä on nyt suurennettu niihin maximi mittoihin ja mua häiritsee jo valmiiksi, un maneesi on normi mitoissa mun päässä ja kentän mitat sitten opetellaan uusiksi voltit ja pääty-ympyrät. Viikkiin tuli myös kaksi uutta ponia ja taidan olla melkein ensimmäinen joka kertoo sen täällä netin maailmassa. Ponit on nimeltään Marketta ja Helka. Vähän mietityttää niiden sukupuolet kun onhan meillä Herttakin joka on ruuna... :D No anywaay tässä kuvat näistä kaveruksista ja kuvat on siis kaveriltani. :)
Helka

Marketta


En ole livenä vielä nähnyt ja mukavahan olisi noiden selkään kiipustaa, mutta onhan Herttakin ollut Viikissä aika pitkään ja vaikka olen välillä kysäissyt että pääsisinkö sillä joku tunti menemään niin ei. Mutta meninhän minä tosi alkuaikoina kun Masi ja Nasse saapui niin molemmilla poneilla. ;) Ja ei minulla mikään hinku ole pidän Nasusta kynsin ja varpain kiinni! :) Pitemittä puheitta huomenna varustepostaus kuvina, koska vielä en halua nettiin laittaa videoita. Kukakohan kaikki jaksaa siihen huoneeseen raahata. Eka teen varmaan ihan varusteista, sitten vaatteista eli kaksi osaa. Ja Nasun hyvin edustavista kamoistakin on tulossa kuvaa. Ja erikseen varmaan harjoista.

2 kommenttia:

  1. Mukava postaus ja ompa söpöjä poneja! Odotan innolla varustepostausta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kuvien muokkailussa ei mee kun vielä huomiseen! Kiitti ihana Tia! :)))

      Poista