torstai 10. joulukuuta 2015

Joulukalenterin luukku 9




Faktoja joita ette välttämättä tienneet:

  1.  Vasen kierros on mulle helpompi ratsastaa, nykyään ero ei ole kovin suuri oikean ja vasemman välillä, kun joskus oli!
  2. Mulla on pieni "rimakammo" varsinkin ajattelen että ponit ei pääse kovinkaan isoista yli :D
  3. Siihen liittyen, luulen että jos en pääse siitä pienestä rimakammosta yli niin musta tulee kouluratsastaja
  4. Vihaan avotaivutusta
  5. Mulla on todella vähän motivaatiota ratsastuksen suhteen nyt.
  6. Redin lähtö oli suuri menetys mulle ratsastajana, olin suunnitellut sillä ulkopuolisiin kisoihin lähtemistä.
  7. Tällähetkellä en tykkää mennä oikeen kenelläkään hevoselle.
  8. Mua turhauttaa, kun joutuu alottaa jonkun hevosen kanssa ihan alusta, mutta toisaalta tiedän kuinka pitkälle voi päästä (varsinkin jos kyseinen hevonen ei lähde). 
  9. Aina kun antaa pohjetta tai maiskuttaa Netta reagoi kuuliaasti ja heilauttaa häntää.
  10. Netalla on pari paikkaa esim. ryntäät ja korvan takaa kaulan puolelta kun rapsuttaa niin se tykkää ja nostaa ylähuulen. Joskus se myös rapsuttaa takaisin. 
  11. Hoidan taas Nettaa.
  12. Vaikeimpia mulle on esteillä pystyille pitkät lähestymiset suoralla tai "tiukka" tie okserille!
  13. Aloin kuuntelemaan joululauluja jo marraskuun alussa.
  14. Katson Netflixistä uutta PLL:n 4. kautta.
  15. Unohdin julkaista tän postauksen eilen. 
  16. Mun mielestä semi kauniita ihmisiä on Gigi Hadid, Kendall ja Kylie Jenner. 
  17. Mulla on 3 instagramia, yksi hevoskuville, joka onkin aktiivisin ja seuratuin, mun oma peruskäyttäjä, sekä blogin instagram.
  18. Joululoma alkaa viikon päästä.
  19. Mun ratsastus loppuu viikon päästä. 
  20. Mun paraskaveri vaihtaa mun kanssa samalle tallille!
  21. Oon rikkonut 9 kuulokkeet tänä vuonna.
  22. Oon rikkonut neljä iPadin laturia tänä vuonna
  23. Talvi on oikeastaan mun lempivuoden aika.
  24. Joulu on mun lempi juhlapyhä.
  25. Tässä on jo 25. faktaa ja pää lyö tyhjää.
  26. Oon ratsastanut uudella tallilla kohta kokonaisen vuoden.
  27. Enää 4. päivää jouluun. 
  28. Tää on 29. fakta¨
  29. Huomasit ettei ollut ja tarkistit! :P
  30. Tykkään Adelen uudesta albumista ja mulla on sen levy. 
  31. Tykkään myös Justinin uudesta Purpose -albumista ja artisteina mm. Jason Derulosta ja Ariana Grandesta.
  32. Nää faktat loppuu NYT!
  33. Paitsi, että vielä: ensi viikko tulee olemaan tosi videopainotteinen!!!!! Olkaa kuulolla! ;)



2 kommenttia: