lauantai 5. joulukuuta 2015

Joulukalenterin luukku 5

Tässä mun hauskimpia kuvia! Ja juu, tooooosi moni tuli Redin kanssa. ;D

Musta tuntuu ettänäitä tulee sadoittain joka hyppykerta :D 
Vauhtiville 
Hihhhi :D 
Jarrut hukassaaaaaa

Reetu varmistaa esteen kokoa

Tultiin hieman lähelle :D 
Vakavat alkutunnelmat

Alkuverkkaravi..... 
Ei kommentoitavaa... 
:D


Kiva kuva...? 
Jalat heiluu mulla 

Alkutaivuttelua vähän... 
99% meijän laukkakuvista

okei...?

:´D  <3 
Mitä tän kuvan pitäis edustaa...?

Hmmm.....

"Ai niskan piti olla korkein kohta... okei!" 


Kuskilla keskittymistä tän Reppanan kaa 
Nää raviväistöt iha oikee oppisesti. :))))) 
Hitsi ku ei tarkennus iha osunu. ;DDDD

Hevonen tuntumalla, mut tsiigatkaa tota ravii <3

Taisin jo kertoo näist laukkakuvitsa eiks vaaa. :D

Redin raviposeeraus

Terhakkaasti sisään :)

"Ai nää oli näit väistöi... Eeei ei ei, peruutetaa paikalt!"

"Okei mä yritän"

Käynitväistö hymy :) 

"Okei nyt riitti!!!"

Joo ei tää reetu oikee tykänny

Ohjastuntumalla oleva hevonen

"Kyl noi käyntiväistöt tuppaa kuulkaa väsyttään!" 
Joo on se vaan hieno kuva <3

Osaan kyl kattoo nää etäisyydet 
Hieno hyppy tuli! :P

Näin edustat kisoissa!

Redii ei kiinnostanu mun hyvä tarina

Ratsastus kohdillaan! <3

Mun ferrari otti hiukan kierroksia! Tollon kuulkaa mentiin eikä meinattu!!!

Mulkosilmä

Mulla ainakin on tul seläs kivaa! :D

"Noni ota sellane kiva poseerauskuva!" Kiva siitä tulikin... :D

Käänny poni, käänny!

Kiitos, kun saimme näkyä Reetun kanssa!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti