sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Joulukalenteri 15

Joulukalenteri
Moikka! Eilen en jaksanut oikein turhan takia ruveta joulukalenteria kirjoittamaan, koska muuten siihen ei olisí tullut oikein mitään ja se olisi ollut ilman mitään kuvia. Jokatapauksessa kirjotan tähän alkuun kuulumiset ja itse luukku tulee kuulumisten jälkeen. ;) Elikkäs tänään on satanut aamuyöstä lähtien lunta ja nyt illalla räntää/vettä. Jouluaatoksikin on luvattu vettä joten jei... No mutta ihan normipäivä. Ja olen tekemässä blogiin uutta banneria ja saa nähdä miten onnistuu. Heti kun alkaa joululoma ja mulla on aikaa niin saatte kunnon luukkuja. Tänään tein viidennentoista kerran jälkeen onnistuneen bannerin jes mä!!! ;D Bannerissa Nasse ja Hanna.

Percunas:
Nasu onkin tullut esille blogini kuvissa ja kuulumisissa, mutta kuka se siis on?
Percunas eli Nasu eli Nasse on minun hoitoponini se on ensimmäinen mitä minulla on ikinä ollut ja olen hoitanut sitä kohta melkein vuoden ja kivaa oon ollut. Kokemusta olen ssanut Nasulta siitä miten karsinassa käyttäydytään ja miten esteitä hypätään. Nasse on siis ruuna ja n. 6-7 vuotta (tarkkaa ikää ei tiedetä). Nasse on vauhdikas ja kuumuu jonkin verran laukassa ja esteillä. Hyppykyvykäshän se on, mutta joskus ilmavaraa jää liiankin paljon. Nasse tuli viikin ponikoululle 15.11.12 muistaakseni ja siitä lähtien se on ollut herran koti. Luonteeltaan Nasse on kiltti, 138cm korkea, pyöreä vauhtiponi. Ratsastaessa testailee vetämällä ohjia juuri silloin kun sitä pyydetään pysähtymään. Muuten Nasse osaa perusasiat Nasse on aika huono asettumaan, mutta hyvä ratsastaja tekee sen Nassella helposti! Nasse on ahmatti! Kun heinulit jaetaan niin poni syö ne silmän räpäyksessä, kun puolestaan muut syövät rauhassa ja jopa säästelevät ruokaa! :DDD Nasse on hyvin persoonallin ja kiltti poni!! <3<3<3<3 Toivottavasti yhteinen matkamme jatkuu vielä! :) <3


Nassen varustepostauskin on suunniteilla huomenna tehtäväksi saa nähdä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti