torstai 18. syyskuuta 2014

Unilla ratsastusta

Alotettiin alkukäyneillä ja sen jälkeen alotettiin pikkuhiljaa mennä kevyttä ravia. Uni oli aluksi tosi väsyny ja sit mä mietin oisko pitäny olla pitkä raippa mut sit se alkaa liikkumaan ja sitten otettiin pikkuhiljaa ravi kavallettiin mukaan ja tota Uni meni ihan hyvin välillä kolautti siihen mut muuten se meni ihan jees. Sitten me annettiin hetkeks pitkät ohjat ja kerättiin ne hetken päästä käteen ja alettiin laukkaamaan. Laukka tehtävä oli sellainen että nostettiin ravi ja mentiin pääty ympyrää ravissa ja pääty ympyrän keskellä oli kavaletti jonka jälkeen istuttiin alas satulaan ja nostettiin laukka ja laukattiin loppuu ympyrä. Siitä Uni saikin kivaa energiaa ja kavalettia korotettiin ja sitä alettiin tulla laukassa koko ympyrä.Jäi tosi hyvät fiilikset vaikka aluksi ärsyttikin mutta hyvin meni tyytyväinen poniin! 

Toi takajalka! Kohta me otetaan toi puomi vielä alas!
❤️
Ennen muuta yritetään nyt saada jotain tota kuulumisia tänne vielä joku syksypostaus.  Mutta kyllä mä voin ottaa ens viikollaki Unin vaikka se ei tähän hommaan mun lemppari. Ja tosiaan maanantaina mä en ollut tallilla, koska mulla oli kauhee flunssa. Mä varmaan leivon viikonloppuna niin toivotaan että teille tulee jotain materiaalia siitä nyt tuolla on jotain 6 °C lämmintä ei kiva.





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti