sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Amerikan muffinit

INämä siis on tehty ihan amerikkkalaisella ohjeella, koska mikään suomalaisista ohjeista ei vastannut sitä mitä mä ja mun sisko haluttiin, joten käännyttiin amerikkalaiseen. Ja siis sivuostoa en muista mistä löydettiin joten ette saa nyt mitään linkkiä ohjeisiin ta mitään muutakaan paitsi kuvia. Ja voin sanoa että elämäni parhaat muffinit! Ne oli siis valko- ja tummasuklaa muffinit joihin lisäksi kaakaujauhoja, normiraaka-ainetia sekä maustamatonta jogurttia. En sitten tiedä miten se vaikutti siihen, mutta hyvää ja täyteläistä tuli!
Suklaat mukaan <3
Kohta uuniin
Ja done! 
Ja nam oli hyvää!!!!!! <333

Nyt mulla on ihan kauhee kurkkukipu joten yritetään päästä maanantaina tallille ja keskiviikkona myös on pakko päästä, koska estetuntejahan mä en missaa, mut jotkut sileentunnit ei haittais vaikka ohi menisikin. :D Sen verran kuitenkin estetyyppiä olen. Mun unelmaan ois lähtee ulkomaille töihin ja tulla huippuesteratsastajaksi. Voisin muuten tehdä yhden Viikon blogihaaste postauksen teille siis tiian blogista. Tämä on niitä vähän vanhempia, mutta laitetaanpa silti. Varmaaankin huomenna julkaisen sen ja tiistaina sitten maanantain tallipäivästä löpinät. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti