tiistai 23. syyskuuta 2014

Sekalaista sekä kuvia poikien tarhailuista

Anyway tällää ollaan enkä eilenkään päässyt tallille. Viikkiin tuli Ellin tilalle uusi poni Rippe, joka on tamma Suomesta. Kyseessä on kimo kaveri. Rippe saapui Viikkiin sunnuntaina. Säkä varmaan n. 148cm. Tässä muutama kuva otuksesta ja kaverini Iida olikin rääpäisyjä muutaman kuvan valmennuksesta ja tässäpä ne. 
 
Ihana Rippe! ❤️ Ja siis poni vähän märkä, oikeasti siis puhdas valkoinen.
Hioin ponia muotoon, vaikka liike ei kulkenutkaan takaa eteen, niin niska ylös ja pää alemmas. Tässä muutama vanhempi ravikuva. Huomaatteko eroa tuohon ylempään verrattuna.
Ja tässä vielä muutama muukin kuva lauantailta.
Siinä mennään jo aika hyvin muotoon.
Pää alas ja heppa vielä rennoksi.
Näin! 
Tänään sitten lakkasin kynnet! 
Wild mildilla ja Lumenella.
Nyt en pääsekään lauantaina valmennukseen, kun mulla on lauantaina koulua, jotta syyslomalla tulee viikon mittainen. :) Tässä vielä kuvia meidän fiksujen poikien tarhailusta.
"Siitäs saat!"
"Iha toopei noi yhdet, kantsis vaa chillailla niinku mä!"
"Kantsii väistää toi on mun paikka, senki Spirre."
"Wää, äkkiä pukki ja pakoooon!!!!"
"Mä tuun näitte ruskeiden kaa tänne niin en erotu"
"Tosta vähä kutittaa"
"Sulla on kauhee harmaa patti, siis OMG"
"Ollaa meki jooko kavereit."
"Enks mä jo sanonu et ala vetää!"
"Et tarpeeks selvästi!"
"Tyhmä!" "Nii oot säki!"
"Noni iha tosi bai bai!"























1 kommentti: