lauantai 3. lokakuuta 2015

Lokakuun mietteitä

Päivän asu: huppari/Hollister ja housut/Abercrombie

Mitä ihmettä, lokakuun 3. päivä lukee puhelimen näytöllä. Kai se on pakko uskottava ja viedä vähänkään kesäiset vaatteet varastoon ja tuoda erilaiset neuleet, huivit ja syystakit esiin. Fiilaako joku mua? Musta tää syksy on ollu tosi nätti! Tuntuu, että hetki sittenhän oli vasta vihreet puut ja nyt kun miettii niin siitähän on ikuisuus! Aika kuluu ja vähän on aikaa yhteen mun vuoden kohokohdista nimittäin Helsinki International Porsche Horse Showhun! Ootteko te tulossa tapahtumaan, minä päivänä?  Takaisin aiheeseen. Ulkona on viime yönä etelämmässä riehunut Valio-myrsky ja no musta ei kyllä kauheasti tuolla tuullut. Yritin tehdä uutta banneria, mutta eihän siitä mitään tullu... Tollanen väliaikaisratkaisu, jos joku saa uusista Redi -kuvista paremman luomuksen (niinkuin varmasti saakin), laittakoot sen sähköpostiin liisanhevoselamaa@gmail.com! 

Oon innostunut tolla uudella muistikortilla kuvailemaan teille MyDaytä, uutta What`s on my phone, (sillä mulla ei ole enää iPhone 4s) ja mitä koululaukkuni sisältää. En malta oottaa, että tekin pääsette näkee nää! Oon yrittäny kuvailla vähän taitavammin ja tarkemmin katsotaan mitä sain aikaan! ;) 



Mun koulu on alkanut hyvin ja historiasta, jossa olin ihan surkee niin oon nyt kasilla skarpannu ja sain viime kokeestakin 9+ ja enkusta 9 1/2! Ensi viikolla ois ruotsin ja saksan kokeet! :P Sitten hetkeks onneksi rauhottuu! Netan esittely sivu tosiaan poistui, koska hoitamis mahdollisuutta ei enää ainakaan tällä hetkellä ole. Redin esittely sivu pysyy ja mun omaa sekä UKK:ä kävin päivittelemässä! Tässä nyt tällasta infoo ja kohta te saatte fiilistelyy HIHS 2014 ja tiedän näitä on aika moneissa blogeissa (siis ylipäätään asiaa HIHS:ta), mutta koittakaa kestää aion tehdä siitä nimittäin erilaisemman! ;) Mm.: ostoslista sinne, missä milloinkin kannattaa mennä, expo alueelle vinkkejä jne. No, mutta tää lokakuu tulee olemaan varmasti tän blogin vilkkaimpia kuukausia, joten stay tuned! ;) Postauksen kuvitti tänään otetut kuvat pihalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti