sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Tämän kauden tavoitteet!

No niin kohta pyörähtää ensimmäinen kausi käyntiin ja nyt ajattelin kertoa tavoitteista, sillä olen nyt lomalla ja siitä kirjoitan teille myöhemmin. 

Talvi & kevät kausi tavoitteet:
- nyrkit pystyyn
- katse eteen (tämä tavoite on jo käytännössä onnistunut mutta välillä katse huiteleee ties missä)
Wannabe koulujalustimet! :D Noi oli mulle Allulla hyvät ku se on aika luikku ja jos ois pidemmät nii en sais apuja kunnolla läpi.

- startata vähintään kahdet kisat, mieluummin enemmän, mahdollisesti tallin ulkopuoliset kisat, sekä este että koulupuolella

Tuossa oli todella vähän tavoitteita, mutta uusi talli ja uudet kujeet. Hevoset on tietysti siellä vähän erilaisia mitä Viikissä ja    opettajat myös, joten katsotaan miten lähtee käyntiin. Ylihuomenna olisi eka tunti. :) 

Jännää ainakin musta! :) 

Millaisia tavoitteita te olette asettaneet? 

2 kommenttia:

  1. kiva postaus :) oon ite asettanu tavoitteeks kisata 110 mun ponilla ja sitte alkaa kisata mun hepalla. sain mun hepan joululahjaks nii pitää tutustuu siihen ensiks.

    VastaaPoista