sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Kolme huulirasvaa testissä!

Hehe! Taas huulirasva juttuja, nimittäin mulla on nyt ollut kolme huulirasvaa kokeilun alla. 



Ensimmäisenä muistatte varmasti Labellon Fruity Shine Strawberryn. Siitä oli pidempi esittelyteksti ja päässä mietinkin että miten mä nyt huulirasvoja päädyin teille esittelemään. No nyt kun on välillä ollut pakkasta ym. Olen testaillut sitä ja se on kyllä tosi hyvä vaikka mun mielestä tuoksu onkin "tunkkainen". Pitää hyvin, kiiltoa se tuo hieman, mutta kosteutta ei juuri yhtään että sillä pärjäili hyvin alkutalvesta. Ei kovilla pakkasilla tahtonut pitää ja koko ajan sai olla sipaisemassa lisää... Suosittelen silti!

Toisena ostin laivalta HYDRACOLOR-nimisen huulirasvan. Se on ollut hyvä ja se tuo kevyttä mattamaista väriä. Mun värin sävynumero on 37. Tämä piti hyvin myös alkutalvesta, eikä tämäkään kyllä paljoa kosteuta, mutta pito tässä on ollut parasta ei tarvitse kun muutaman kerran päivän aikana laittaa ja hyvin pärjää. Tämä oli kyllä tosi hyvä pakkasillakin ja siinä piti lisäillä useammin toki, mutta muuten oikein hyvää! Suosittelen.

Viimeisempänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä Baby Lips ja Pink Punch. Tämä kuuluisa "massa tuote" joka saapui Suomeen on ollut kova hitti! Kavereillakin on näitä vähintään viisi ja mä olen pysynyt väljemmillä vesillä (jos noin voi sanoa). Sain joululahjaksi yhden ja pieni into sisälläni lähdin kokeilemaan tuotetta joka sopi täydellisesti vertailuuni. Tässä on sitten super kosteuttava huulirasva! Näistä osa varsinkin tämä Pink Punch tuo huuliin hiukan kiiltävää väriä, joka on aika kiva. Itse pakkasilla pärjäsi hyvin ja tätäkin sai lisäillä usein, mutta hyvin kosteutti! Suosittelen siis myös tätä vaikka moni luulee tätä vaan tällaiseksi hölönpölö jutuksi. ;)

Itselläni siis huulet rohtuu, mutta näiden kolmen ansiosta ehkä ensimmäinen talvi kun ei ole rohtunut. Takin taskussa on kiva näitä pitää ja sipaista ennen ulos menoa ja ulkona. Hinnat ei ollut kovia, Labello oli kai 1€ alessa, Citymarketissa,   HYDRACOLOR laivalta 2€ ja Baby Lips varmaan sen 3,60€ vai mitä se maksaa, kun joululahja niin en itse tiedä. 

Tällainen tästä! Mitä piditte? Huomenna varmaan hiihtoloma matkalta postausta! Vihdoin... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti