torstai 16. tammikuuta 2014

Pukittelua ja aurinkoa

Moikka!  Mulla oli siis eilen tunti ja menin Aladinilla ja kaverini tippui Waltterilta ja Aladin vuorostaan veti pukkeja sinne tänne ja kerran säntäsi kiitolaukassa pukitellen toiseen päätyyn! :D Multa lähti toinen jalustin ja sitten istuin puoliksi kaulalla no pysyimpähän kyydissä, mutta huvittavalta on varmasti näyttäny. :D No mentiin lopputunti pääty-ympyrällä ja mentiin sitten koko lopputunti ravia ja käyntiä siirtymisien kera. Mutta oikeesti ihmettelen, että kun alotin Viikissä tipuin Jave-ponin pukeista jopa 2 kertaa! :`D Nyt en jostain syystä tippunu siitä 7 pukin rodeosta! JA parista yksittäisestä!!! :o :) No mulla oli silti tosi kivaa! :))) JA tunti meni muuten hyvin.

Nyt sitten sain matikan kokeesta 8½ eli hyvän! :) Ja koulussa ollut ihan normaalia luonto luminen ja sää aurinkoinen mulla ei muuta. Useemmin päivittelyt löytää Instagramista nimellä liisa_johanna. ;) Ei mulla muuta. Ja oon private IG:ssä. ;) Ja siis loppuun kuvia maanantailta ja tiistailta tallipäiviltä.

Puhdas kuppi ponilla.

Ramonan satula ennen...

...ja jälkeen

Ponskia nukutti. <333

PARAS KAIKISTA! <333333333

Uusi puhdas ja paksu satulahuopa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti