maanantai 29. kesäkuuta 2015

Redistä

En tiedä milloin tämä kultainen hevonen löytää kodin, mutta toivon että se joka Redin ostaa, ostaa myös hyvään kotiin. Sen verran haluaisin kertoa oman kokemukseni siitä.
 
Eka tunti sillä epäilytti ihan kauheasti ja se ei näyttänyt yhtään mun tyyliseltä, veteli vastalaukkoja, saattoi olla pää taivaissa ja esteilläkin näytti hermostuvan. No temponmuutos tunnilla pääsin tämän selkään ja sehän oli just täydellinen mulle, se kulki hyvin, tasaiset askeleet ja nosti kaikki paitsi yhden laukan myötälaukoiksi. Muutenkin Redi kaahottaa laukassa jos ei tajua löysätä ohjasta. loppuun Redi ravas niin hienoa ravia ja opettajakin kehui kuinka hienosti rentona se ravaa!
 
Tokalla tunnilla mentiin kai esteitä, uusintaa, no siinä en saanut vaihdettua laukkoja, mutta Redi välillä laahasi jalkoja esteiden päällä, mutta itse hypyt oli kivan rentoja ja se ei kyttäile mitään,  se on tosi luotettava kyllä.
 
Kolmannella tunnilla kun menin sillä ralliteltiin pellolla ja molemmilla oli Super hauskaa ja Redinkin uskalsi päästää menemään ilman, että se säikähtäisi tai lähtisi kiikuttamaan! Se on niin luotettava ja ihana. On harmi että se myydään koska se oli mun lemppari! Uskon että moni muukin meidän tallilla jää kaipaamaan tätä ihanaa rautiasta ystävää. <3
 
Pretadoor, torinhevonen, rautias, 19.8.2005 ja säkä n. 150cm
Eka tunti



<3

Ryhdikkyyttä raviin


Ratsastettiin laukkaympyrää :D

Laukassakin sai vähän takajalkoja alle





Piuhoilla pellolla



Nyt on aika pahasti kuolaimen takana






Kyllä kuskiakin hymyilyti!


No siinä ois aika hyvä
Mun paras Redi <3
Jos rahaa olisi ostaisin sut pois <3

1 kommentti:

  1. Tää Redi on kyllä ihana!!! :) En oo sillä menny, mut kaveri ratsastaa Kaarelas ja oon kuullu pelkkää hyvä siitä.

    Oon miettiny Redin kokeilemista ku nyt kummiski etitään mulle ekaa hevosta, ja Redi olis kivan kokonen koska se on tollane just yli ponirajan :D En tosiaa tiiä suostuuks mun vanhemmat siihen, et ees kokeiltais sitä, koska pitäis saada mun pikkuponi myytyy eka. Mul on nyt jo kaks ponii, joten pitäis saada mun 127 cm welssh mountain myytyy :(

    Mut toivon et pääsisin kokeilee rediä <3

    VastaaPoista