tiistai 9. joulukuuta 2014

Joulukalenterin luukku 9: Faktoja musta


Nyt päätin kertoa, outoja asioita itsestäni. En nyt halua numeroida kuinka monta teen, koska mulla ei ole hajuukaan monta näitä tulee.


1. Olen perfektionisti. Korvahuppu vinossa, huopa huonosti, loimi hieman vinossa, ponissa pölyä jossain, turpahihnhieman (huomaamattoman verran) vinossa. Ja olen varmaan ihan todella ärsyttävvä kun huomauttelen pikkuasioista. :D Sori kaikille siitä!
2. Lintsaan joistakin tallisäännöistä. Jos on jonkun oma hevonen eli yksityisessä omistuksessa en tee tyhmää. Mutta silloin tälllöin menen karsinaan moikkaamaan Nasua, vaikka ei saisi, avaan ja laitan loimen siinä järjestyksessä kiinni tai avaan missä haluan. On mulla muitakin, mutta ne ei ole edes mainitsemisen arvoisia, koska jokainen tekee niin.
3. Perso karkille. Kyllä. Voiko tätä edes enempää kuvailla? :D
Tässä mun lemppari karkkeja ja kaikki kuvat googlesta

turkinpippurit 
salmiakki

4. Siivuos hullu. Jos huoneeni on sotkuinen se on. Sitten, kun mietin, että enhän mä löydä mitään niin siivoan jonkun hyllyn ja pian koko huoneen ja koko kämpän. Imuroin pyyhin pölyt ym.
5. iPad. Haha jep! Sain synttärilahjaksi iPad Minin ja mitä mä enään teen. Lanitan sillä. IG, FB, Snapchat, Bloglovin, Blogger, Iltasanomat. Pelottavaa, mutta totta, joka välissä se pitää avata. Välillä käyn nauramassa Ht.netissä naurusuoneni tukkoon ja katsomassa hevosia myynnistä.
6. Olen todella kateellinen hevosen omistajille. Onneksi en kuitenkaan ilkeällä tavalla. Mutta kyllä, se suuri houkutus omasta hevosesta tallista, sieltä äkäisenä ja rättiväsyneenä tai iloisen ja super pirteänä tuleminen, kaikki valta päättää, valmentautuminen, kisaaminen. Kun kuulen, että joku hyvistä kavereistani saa oman ponin, kyllä siinä vaan puree huulta ja yrittää olla itkemättä, kun tietää karun totuuden ettei sitä itse saa... Sen takia aina kun saan hoitaa jonkun ponia hoidan sitä kuin miljardin timanttia, tietäähän sitä kuinka rakas karvaturpa toiselle on.
7. Kyllä, kuulun nynnyihin ratsatajiin. Esteet nousi yhtenä tuntina 40cm ja 50cm okseriin ja oli kuolla, että en uskalla hypätä niitä, mutta silti haaveilen asumisesta Saksasta ja WorldCuppien hyppäämisestä. Olympialaisissa Suomea edustamassa... Huoh... Niin pitkä matka.
Kuva ggoglesta Meredith Michels-Beerbaum ja Belladonna 66, ihan lemppari ratsukko niinkuin Steve Guerdat ja Nino Des Buisonett

8. Haluaisin vuokriksen. Kyllä. Harkitsen vielä ja koko aika sitä, että ottaisin vuokraponin ratsastustuntien rinnalle, mutta olen kuulluut aika lailla fifty-fifty kokemuksia vuokraajista ja omistajista joten tiedä sittenn.
9. Lyhyt pinna. Ei kaverisuhteissa ym. Vaan siis jos yritän aamulla vähän saada suoristusraudalla eloa hiuksiini, hermostun ja kiskaisen pistokkeen pistorasiasta ja sanon etten ikinä enää suorista hiuksiani. Välillä minulla on ratsastaessa lyhyt pinna ja sen seurauksia ei edes ajatella...
10. Olisin yleisurheilija, koripalloilija tai uimari. Niin siis jos en harrastaisi ratsastusta olisin todennäköisesti yleisurheilija, koripalloilija tai uimari. Tykkään juoksemisesta, pituushypystä ja aitajuoksusta tai siitä :D Oon hypänny pituushypyssä huimat 3m 31cm. 1500m juoksuun juoksin 7min  10sek. Jee :D
11. En harrasta mitään muuta kuin ratsatusta. Näin on. Olen testannut uinneista tekniikka kursseja, telinevoimistelua, joka oli liian pelottavaa mulle :D ja sitten tennistä pelasin myös ja siitä ei ole kuin 2-vuotta? Mutta ratsastus on se mun <3
12. Matkin puhetyylilläni Tiiaa ja Pinjaa. Kyllä aika pelottava fakta, mutta aina välillä vaan kiepautan puhetyylini sellaiseksi. Ei mitään hajua mistä tulee. Okei oon kattonut liikaa niiden videopostauksia ja osaan niiden nimiäkin: aluevalmennus videopostaus, videopostaus esteitö, lyhyt videopostauss, aluevalmennus videopostaus 2/2, videopostaus raippa, pinjan pitkä videopostaus, videopostas: tia ratsastaa molemmilla hevosilla ilman satulaa, hyppäystä myrskyssä jne.
13. Laulan paljon. Suihkussa, kotona ja kavereilla.


Ei tässä oikein muita tule nyt mieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti