lauantai 4. lokakuuta 2014

Hermek ja keskiviikon tunti Allulla

Mulla onkin nyt uusi hevonen valkassa alla. No olipas kiva kaikki Masin kanssa tehty tuntuu hukkaan heitetyltä. No arvatkaapa kuka koulukonkari mulla on alla? No Hemuli tietenkin! Siis paras valmennus minkä oon hetkeen tehnyt! Treenattiin omatoimista verryttelyä ja tehtiin kenraaliharjoitukset radan suhteen.  Verkka meni hyvin. Perusravia mulla ois saanu olla enemmän. Ja siis varmaan voi ajatella mikä ero on Masin ja Hemulin perusravissa! Siis pompin siellä, kun jauhosäkki siis vain ravissa en laukassa, onneks. Hemuli veti radan nappiin ja jee mä muistin sen! :'D Wuhuu! Eihän itse radassa ollut mitään, mutta kuhan vain muistin niin kaikki meni hyvin. Ratana siis HeC. Kova juttu jo mulle! :D Lopputervehdykseen, joka tulee G:hen niin Hemuli meinaa hidastaa jo I:ssä onneks tajusin patistaa jalalla eteen. :) Kokonaisuudessaan meni super hyvin! :)
Laatu... Mut siis joi valkan jälkeen, sitä otti tän kuvan ja siis siellä Hemppa poseeraa nii hienosti korvat hörössä ja mä istuin, ku parempikin kouluratsastaja. Sellaseks meitä ois voinu luulla. Tosta kuvasta... ...no ei ny välttämättä :D

Keskiviikkona menin Aallolla ja meni aika hyvin. :) Allu oli tosi laiska alkuraveissa, mutta laukan jälkeen alko lämpenemään hyvin jäin taas, muuten aika hienosti ohjasta kiinni... Enkä myöntänyt kädellä.
Ruudilla on pepsodent hymy. :D
Ja näin mä kipuan selkään. Allu ei näytä yhtää Allulle...?
Kiskas mut kaulalle :D


Tarkennus on just taustalle 


Öö, mun ilme!?

Vedän kädet taakse, kun ne pitäis tuoda eteen... Tässä näkee, että olen hypännyt viimeksi elokuun alussa kisoissa

Loppuravit hyvillä fiiliksillä. :)
Allu poseeraa viisaana, kuski ei
Öö...
Tapu tapu! <3

3 kommenttia:

  1. Mikä päivä sulla on sun oma tunti?

    VastaaPoista
  2. Mulla on keskiviikkona tunti. :)

    VastaaPoista
  3. Sinut on haastettu!

    http://vaikeuksienkauttavoittoonn.blogspot.fi/

    VastaaPoista