torstai 14. heinäkuuta 2016

Viimeinen tunti

Otetaan pieni kiitospuhe tähän alkuun ja analysoidaan sitä miten kausi meni, sitten toisessa postauksessa.

Kiitos mun super hyvälle opettajalle, joka on ollut mun tuki ja turvaseinä tämän vuoden yhteisen treenin aikana! Menin todella paljon ratsastajana eteenpäin ja vaikka, 2015 meni totutellessa hevosiin ja tunteihin, niin syksynä 2015 mentiin sitten eteenpäin kun höyryjuna, armoa ei annettu, virheet fiksailtiin yhdessä ja saatiin hommat toimimaan. Tähän myös vaikutti Redi, jonka opettajani onneksi piti mulla ja todettiin se yhdessä mulle sopivaksi hevoseksi, jonka kanssa treenailtiin koko syksy hien, veren ja kyyneleiden kera. Kevät 2016 hiottiin paljon istuntaa ja erilaisia teknisempiä tehtäviä ja estesilmää. Kiitos viimeisestä tunnista ja kiitos opetuksesta ja tiedosta, jota saatiin mahdutettua mun pääkoppaan hyvä määrä! Viimeisellä tunnilla mentiin väistöjä ilman satulaa ja kelläs muullakaan, kuin Paavolla! En voi vieläkään uskoa, että hevosella ikää 24 vuotta!
Hommia alottelemassa!

Vakavissa hommissa <3


Paappa aina innostu tässä päädyssä! :D



Loppuravailut pidemmällä ohjalla ja Paaps oli ihan menossa! :D (huomatkaa kaunis ryhti)


Hyvä lopetella treenit! 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti