perjantai 27. marraskuuta 2015

Joulukuu lähestyy


Blogin joulukalenteri on mahtavalla mallilla! Iik tiistaina tulisi julkaista tämän blogin ensimäinen kunnollinen joulukalenteri! Huih! Viimevuonna kävi, nimittäin niin, että mulla ei ollut tarpeeksi ideoita tai ne oli muuten vaan niin surkeita. Bloggerkin sekosi kaiken lisäksi ja heitteli postauksia ties mille kuukausille julkaistuksi! Mutta nyt voin kertoa, että olen laittanut tähän paljon aikaani peliin ja toivon, että nämä ovat siistejä ja miellyttäviä katsoa sekä lukea ja ennenkaikkea saatte näistä jotain irti! Mulla ei ole joulukalenterin aiheille mitään tiettyä järjestystä yms. Tuntipostauksetkin sijoitan, joka viikon ajan johonkin väliin. 

Joulukalenterini pääidea on, että saatte 24 päivän ajan postauksia, osa normaalista poikkeavia, osa mielipidepostauksia (ripauksella huumoria) ja muuten vain tähän blogiin harvinaisempia postauksia! Olen puhunut, tiistaina aloitellaan, katsotaan mite käy! Kommentoikaa ihmeessä luukkupostauksiin mitä piditte, niin kerkeän muutella myöhemmissä luukuissa vielä asioita!


Throwback kesään




Ylipäätään mulle kuuluu ihan hyvää. Sain surullisen uutisen tässä pari päivää sitten, joka vaikuttaa hieman tähän blogiin ja muutenkin. Koulussa kokeita on tulossa mm. matikasta, kemiasta, saksasta ja ruotsista! Elikkä niihinkin pitää lukea ahkeraan. Mulla on jo vähän joulufiilis johon auttaa suklaa, glögi, kynttilät ja joulumusiikki. Toi sää ei täällä etelässä kyllä oikeen innosta, tällakin hetkellä +7 astetta! :/ Muokkaan banneria ja blogin ulkoasua viikonloppuna kokonaa jouluiseksi, saatan tässä tänään jo tehdä pieniä muutoksia. Ja pahoitteluni jatketaan syksyisemmillä kuvilla, jotka on tarkkoja ja valoisia niin bannerissa pysyy sentään jokin laatu! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti