sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Toppen, unelmien leirihoitsu

Lyhyesti sanottuna leirihoitsuni viime ja tänä vuonna! <3 Mutta sukelletaampa tähän kaveriin tarkemmin.

Kyseessä on siis 2004 syntynyt eli 10-vuotias tamma. Säkää tältä maailman lempeimmältä tammalta löytyy 180cm. Ja rotu on Hannover eli oikea unelmarotu ainakin mulle! <3 Tamma on koulussa niin kiva ja omistaa super pehmeät askeleet joissa pysyy vaikka kuka! Se on hypännyt 120cm ja leirimme aikana sillä hyppäsikin yksi aikuinen ja hienosti veti metrin radan! Tammamaisuutta Toppenilla ei juurikaan ole. Satulavyösssä hieman luimistaa, mutta ei muuten tekisi kärpäsellekkään pahaa, kaviot nostaa ja taluttaessa saattaa löytää tiensä kivalle ruohotupsulle! Oi, että mäkin haluisin omistaa tollasen. Koulussa muistaakseni taitaa HeA:n asiat ja menee mukavan reippaasti. Pikkuesteistä ei kuitenkaan innostusta huomaa ja välillä saattaa pihalla oleva roskapussikin pelottaa, mutta tämä ei maneesissa lähde mihinkään. On hyvin kavereiden perään ja antaa laitumella kiinni. Ja Toppen sopisi minun mielestä erinomaiseksi emäksi jollekin varsalle, sillä tämä kaveri on yhtä iso, kuin lempeä. <3 Voi, että mulla on ikävä sitä! Tuolllainen oikea unelmahevonen. Mä vikelsinkin sillä ja kun se seisoi paikallaan niin seisoin sen selässä eli 2m ja 40cm korkeudessa. Voi mä haluun palata siihen aikaan koko aika takaisin kun menin sillä ilman satulaa ja laukkailtiin tosi paljon ja se oikein kuskasi mua uuudelle ja uudelle laukkakierrokselle. Tämä kaveri on vielä kaiken lisäksi kova sotkemaan sitä puuromössöään kaikkialle! :DDD Voi tätä voisi jatkaa vaikka kuinka paljon, mutta sen ihanuuden nään valitettavasti vain kerran vuodessa, joten en sitä paljoa tiedä. Mutta tuossa kaikki olennainen ja pari lisäjuttua!






Hetken levähdys!

Loppuravit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti