tiistai 12. syyskuuta 2017

Mistä alottaisi?

Em tiedä. Mulla on nykyään entistä kiireempi ja enemmän kouluhommia, koska lukio alkoi. Toisekseeen en ole jaksanut edes avata blogia tai konetta muokkaus ja kirjoitusmielessä. Kouluhommiin vain. Tosiaan mulla vaihtui ratsastuksenopettaja ja tallille tuli uudet ponit Kismetja Vinge. Vingellä menin kaksi tuntia ja sen jälkeen menin Netalla ja sitten Cendalla ja viimeviikolla Ricolla! Tälläviikolla haluaisin Sagan selkään ja mulla on ollut tosi ikävä sitä. Se vaan on tosi kiva. Cenda tunnista ei ole matskua mutta Cendis oli ihan sairaan upea! Selostan tunneista myöhemmin mutta tulin siis ilmoittelemaan, että elossa ollaan ja mullaon ihan hirveesti kirjoitettavaa ja videoita. Mutta teen ne vasta kun saan materiaalia. Mutta siinäkin voi mennä, koska mulla onn koeviikko ihan kulman takana ja pitää alkaa jo lukemaan kokeisiin, koskaniitä on 5 kpl putkeen jos en väärin muista. Enköhän mä tätä konetta tässä lähiaikoina availe, kunhan jaksan.

Vinge -poni!

Vingelle on tullut jo uusisatula joka istuu tosi hyvin sille ja on pienempi kun kuvassa oleva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti