sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Kisoissa

Paavolla 60-70cm. Mentiin tallille tosi aikaiseen ja mulla oli kauhea yskä ja se vaan paheni viileässä jakosteassa säässä ja kotiin tullessa olikin 38,5 astetta kuumetta. Mutta siis itse kisaan. Alunperin ideana oli mennä 40-50 ja 60-70, mutta jätin sen pikkuluokan pois, se olisi ollut ihan turha. Esteet näytti jotenkin tosi isolle pitkästä aikaa kun nyt on tehty jonkin verran hommaa pikkuesteillä omalla tunnilla. 

Edustus :DDD

Verkassa jokainen lähestyminen oli ihan surkea ja en osannut yhtään ratsastaa Paavoa hyville etäisyyksille ja juuri pitkällä lähestymisellä olevat pystyt on mun ongelma, jotenkin kerkeen säätää ja kadottaa rytmin. Rata oli kumminkin simppeli ja helppo, jossa pääsi ratsastamaan hyvin aikaa. Mutta olin siellä selässä ihan puolkuntoisena joten yritin vaan ratsastaa siistin normiradan. Tosiaan radalla paikat osui tooosi hyvin! Olin tosi tyytyväinen, ikinä ei varmaan ole ollut noin hyvää ja tasaista rataa ilman sen kummempaa säheltämistä. Mulla oli kenkien pohjassa tosi paljon märkää hiekkaa ja jalustimet liukui ja liikkui tosi paljon. 
Saatiin kumminkin hyvä nollarata ajalla 43,55sek. Se ei riittänyt kärkeen, mutta olin silti tosi tyytyväinen, ostin muuten ekat valkoiset kisahousut ja ne oli tosi hyvät ja tulee heti sellainen kisaratsastajamaisempi fiilis. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti